GRUP DE DANSES SOCARREL DE XÀTIVA

Sede/Ciutat: Xàtiva/Valencia
Teléfon: 658141444
Web:

El Grup de Danses Socarrel de Xàtiva, naix a maig de 2019, amb la finalitat de recuperar, mantenir i difondre el  folklore popular valencià.

Els inicis d’aquest grup de danses venen de les inquietuds i preocupacions d’un grup de gent ja vinculada al món de les danses i la música tradicional des de fa anys, que veuen necessari un canvi de saba nova dins d’aquest ambient del folklore popular de la nostra terra.

Socarrel compta amb ballador i balladores de dilatada experiència, molt d’ells joves, sent el nostre major tresor.

Socarrel sorgeix amb ganes renovades de treballar, amb energia i il·lusió, per tal de fer extensiu  el folklore per les nostres comarques al llarg de tot el País Valencià i perquè no, més enllà de les nostres fronteres.

Dins del nostre repertori contem amb les següents peces que continuem mostrant, transmetent i ensenyant:

DANSA  ( LA COSTERA)

JOTA DE XÀTIVA

JOTA DE BENIGANIM

JOTA DE LA SERRA

BOLERO PLÀ (XÀTIVA)

BOLERO DEL TIO MARIANO

BOLERO ADELA PENADES (XÀTIVA)

DOTZE I U

MALAGUENYA DE BARXETA

FANDANGO DE TRES (XÀTIVA)