COLLA DE DOLÇAINERS I TABALETERS LA XAMOSIA DE CATADAU

Sede/Ciutat: Catadau/València
Teléfon:
Web:

El Grup de dolçainers i tabaleters LA XAMOSIA, va començar la seua singlaudra cap a la meitat de la dècada del 90, encara que els seus membres ja integraven altres formacions anteriors. Havent rebut els seus membres formació musical en les Bandes de música de Catadau i Alfarb i en les escoles de taball i dolçaina d’Algemesí i L’Alcudia.

En l’actualitat la integren de forma estable cinc membres encara que molt sovint comptem amb la col.laboració d’altres músics que aporten la seua inestimable companyia i la seua saber fer.

El Grup ha participat en tot tipus d’actes, així hem actuat en diverses entrades de moros i cristians, cavalcades de reis, cercaviles, ofrenes de Falles, processons, balls, dansàs, etc.., i en diverses ocasions hem participat en concerts amb les bandes de música del Catadau, Llombai i Alfarb, entre uns altres.

També col·labora de forma estable amb el Grup de Danses de Alfarb i fins i tot a l’any 2000 participarem en l’enregistrament d’un Cd de cançons populars recollides principalment a Alfarb.