ESCOLA DE TABAL I DOLÇAINA RUSSAFA-FA

Sede/Ciutat: València/Valencia
Teléfon: 685678580
Web:

L’escola de Tabal i Dolçaina Russafa-fa es va crear a l’abril de 1993, en el barri de Russafa, on es van sumar diversos amics i amants de la música tradicional, i especialment del tabal i la dolçaina. L’any 1994 es va legalitzar el grup com a Associació Cultural per a l’ensenyament i divulgació de la dolçaina, el tabal i el folklore valencià, inscrita en el Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes amb el número 987-A, membre de la Federació de Folklore de la Comunitat Valenciana i de la Federació Valenciana de Tabaleters i Dolçainers.

L’escola Russafa-fa ha intervingut en multitud d’actes celebrats tant a la Comunitat Valenciana com la resta del territori nacional. Ha participat en innombrables actuacions. Tots els anys celebra el Concert de “Retrobem la nostra Música” de la Diputació, Intercanvi amb altres grups de folklore, Aplecs, desfilades de moros i cristians, la processó cívica del 9 d’Octubre, en el Palau de la Música de València. hem actuat diverses vegades a la sala Rodrigo del Palau de la Música d’omplint-la.

L’any 2018 celebrem en gran el nostre 25 aniversari amb diverses activitats musicals i lúdiques, com no podia ser d’una altra manera.

Hui dia, l’Escola compta amb prop de quaranta membres. Per ella han passat, des de la seua creació, més de tres centenars d’alumnes, alguns dels quals s’han incorporat al grup.

Sent el director actual, Pau Llorca.